logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۹۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان خبر داد:

ایجاد سرعت‌گیر در نقاط پرخطر شهر ماهنشان

ایجاد-سرعت‌گیر-در-نقاط-پرخطر-شهر-ماهنشان
شهردار ماهنشان با بیان اینکه در نقاط پر‌خطر و پرتردد ماهنشان سرعت‌گیر ایجاد شده است گفت: با توجه به نیاز و ضرورت موجود این سرعت‌گیر‌ها افزایش داده می‌شود.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در نقاط پرخطر و پرتردد ماهنشان سرعت‌گیر ایجاد شده است اما با توجه به نیاز و ضرورت موجود این سرعت‌گیر‌ها افزایش داده شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سرعت‌گیر‌های مورد نظر بیشتر در خیابان‌های مطهری و بیست متری شهید سلیمانی انجام شده است اذعان کرد: در این خیابان‌ها تعداد ۱۶ مورد سرعت‌گیر اجرا شده است که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان این امر انجام شده است.

شهردار ماهنشان در رابطه با وجود رنگ مناسب این سرعت‌گیر‌ها و وجود دید در شب تصریح کرد: جهت کاهش سوانح رانندگی و بروز حوادث ناگوار طی روزهای آتی رنگ‌آمیزی نیز انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: سرعت‌گیر نه تنها در کاهش سرعت موثر است، بلکه به ارتقاء رانندگی ایمن در محیط‌های شلوغ و پرخطر نیز کمک می کند.

ملکی عنوان کرد: این امر رانندگان را ترغیب می‌کند که در هنگام حضور در منطقه‌های شلوغ سرعت خود را کاهش دهند و در صورت رانندگی با سرعت در هنگام مواجه با سرعت‌گیر باید سرعت خود را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه سرعت‌گیرها نه تنها در جاده و خیابان‌ها برای کنترل سرعت ماشین‌ها استفاده می‌شود گفت: بلکه در نزدیکی مدارس و یا مهدکودک‌ها نیز در جهت کاهش خطر استفاده می‌شود.

شهردار ماهنشان اذعان کرد: در واقع می‌توان گفت که با کاهش سرعت خودروها به نوعی موجب ایمنی بیشتر عابرین در این مکان‌ها خواهد شد.

وی گریزی به لکه‌گیری‌ کنده‌کاری‌های ایجاد شده در خیابان‌های شهر ماهنشان زد و عنوان کرد: همزمان با انجام و ایجاد سرعت‌گیر، لکه‌گیری‌های حاصل از کنده‌کاری‌ها نیز ترمیم می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر